servis24 Internet Banking

Ales Horak hales na fi.muni.cz
Neděle Říjen 6 17:27:40 CEST 2002

dobry den,

v Ceske Sporitelne probehne behem mesice prechod na novy system Internet
Bankingu (stavajici se jmenuje Internet Banking a je na online24.csas.cz,
novy bude Servis 24 Internet Banking). Prechod probehne v podstate
v jednom dni, 3. listopadu prestane fungovat stavajici system a od
4. listopadu ma bezet system novy.

Perlicka je, ze i kdyz se cena za tuto sluzbu nemeni, nema dojit
k automatickemu prevedeni uzivatelu stare sluzby na sluzbu novou - musite
si pozadat a uzavrit novou smlouvu.

Ale proc sem o tom pisu - bylo by asi dobre, kdyby se vetsi mnozstvi
lidi obratilo na Ceskou Sporitelnu s dotazy/zadostmi o to, zda novy
system bude Linux kompatibilni ci nikoliv. Ja sam jsem to zkusil pres
jejich WWW kontaktni formular a odpovedi se mi zatim nedostalo :-(

Jedine, co o tom systemu je mozne zatim zjistit jsou screenshoty uvedene
na jejich strankach - www.csas.cz -> Prime bankovnictvi -> Produkty
primeho bankovnictvi -> Internet Banking  a tam uplne posledni odstavec
:-)

Kontaktni e-mail na podporu Internet Bankingu (stareho i noveho) by mel
byt online24 na csas.cz. Pry je do 4. listopadu uz beta pristup pro
zamestnance Ceske Sporitelny (neznate nekdo nekoho takoveho?) pro
ostatni az ostry provoz :-(

Jeste do telefonu slibovali, ze by nemela byt potreba Java, coz mi
prijde aspon pozitivni zprava.

zdravim,
--
Ales Horak