servis24 Internet Banking

OldFrog oldfrog na volny.cz
Neděle Říjen 6 21:27:26 CEST 2002

Ales Horak wrote:

>dobry den,
>
>v Ceske Sporitelne probehne behem mesice prechod na novy system Internet
>Bankingu (stavajici se jmenuje Internet Banking a je na online24.csas.cz,
>novy bude Servis 24 Internet Banking). Prechod probehne v podstate
>v jednom dni, 3. listopadu prestane fungovat stavajici system a od
>4. listopadu ma bezet system novy.
>
>Perlicka je, ze i kdyz se cena za tuto sluzbu nemeni, nema dojit
>k automatickemu prevedeni uzivatelu stare sluzby na sluzbu novou - musite
>si pozadat a uzavrit novou smlouvu.

> [...]

Komunikoval jsem s Ceskou Sporitelnou koncem srpna ohledne funkcnosti
jejich IB v Mozille a Sun Jave. Bylo mi receno, ze nova verze jiz doslova
"nebude MicroSoft only" a ze vitaji dobrovolniky k testovani. Od te doby se
ovsem neozvali.

Stavajici verze IB vpodstate funguje v Sun Jave 1.4 pod WinXP s originalnim
IE. Bohuzel stale nefunkcni je demo.

Rovnez ja vyzyvam vsechny, aby navazali kontakt s CS a nabidli se k
testovani
alespon dema. Myslim totiz, ze je zde realna sance na jakysi uspech. V
priznivem
pripade by podle mne bylo mozne i nekde na netu uverejnit zhodnoceni
jejich IB
prave z pohledu linuxoveho uzivatele.

Diky vsem,
OldFrog.