linux distr. a multiboot

dav davkonf na seznam.cz
Neděle Říjen 6 20:24:42 CEST 2002

Dobry den,

Rad bych se zeptal na nejakou "sympatickou" distribuci Linuxu. (slysel
jsem, ze treba RH ma trochu nestandardni strukturu adresaru, napr..)
Zkratka naco, co ma hodne lidi, velkou podporu apod. ted jsem narazil
(na stránkách suse) na www.unitedlinux.com (nevim co to je, ještě jsem
to nezkoumal)

Pak jsem se chtel zeptat, jak nainstalovat 2x win98, 1x (nebo 2x) linux
a 1x windows XP (co instalovat nejdriv. Napriklad ted jsem prisel na to,
ze fdisk mi udela na mem 80gb disku jen max 10gb disk najednou (v NTFS
jsem mel jeden velky 80gb prostor, tak jsem s tim problem nemel)

Dale kolik systemu takto mohu nainstalovat (dalsi XP, win3.11 apod)

Třeba:
5gb  Win 98
5gb  win 98
7gb  linux
1gb  win 3.11
5gb  win xp
zbytek win nt nebo 2000 (strih videa, grab apod)

pravdepodobne neco (win 3.11) dam na jiny disk (mam ještě 4gb disk),
zbytek bych chtel mit ale na tom 80gb

dekuji

ps jsem laik! :)