linux distr. a multiboot

Petr Soucek petr na ryston.cz
Neděle Říjen 6 22:38:54 CEST 2002

dav wrote:

> [...]
> ze fdisk mi udela na mem 80gb disku jen max 10gb disk najednou (v NTFS
> jsem mel jeden velky 80gb prostor, tak jsem s tim problem nemel)
>
> Dale kolik systemu takto mohu nainstalovat (dalsi XP, win3.11 apod)
>
> Třeba:
> 5gb  Win 98
> 5gb  win 98
> 7gb  linux
> 1gb  win 3.11
> 5gb  win xp
> zbytek win nt nebo 2000 (strih videa, grab apod)
>
> pravdepodobne neco (win 3.11) dam na jiny disk (mam ještě 4gb disk),

Doporucuji XOSL, http://xosl.zde.cz/

Win 3.11 a Win98 bych nainstaloval na primarni oddil (partition) a linux a
win NT/2K/XP na extended partition (rozsireny oddil).
Je tam vsechno popsane, chce to dukladne si to precist.
Pro deleni disku jde pouzit treba http://www.ranish.com/part/ - a take
novejsi fdisky pod linuxem umeji jakoukoliv partition - treba 120GB.

A k tomu Linuxu - to je dost vec vkusu. Nemyslim, ze by Red Hat linux mel
neco vyrazne nestandardniho.

Petr Soucek

P.S. - Pokud pisete zpravu, tak ji nevytvarejte jako odpoved na neco uplne
jineho, takhle se zaradi k uplne jinemu tematu nekam do minulost: