Red Hat 8.0 - prvni dojmy

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pondělí Říjen 7 08:57:20 CEST 2002

On So, 2002-10-05 at 22:57, Borek Lupomesky wrote:
>    Cili prvni dojmy jsou velmi kladne. Takze ted uz jen objevit ty
> stinne stranky ;-)

Ahoj Borku,

ja jsem si dal RH8 na svoji debianovskou masinu (jen na vyzkouseni) a
kdyz jsem krome xmms padajiciho na sigsegv nic zajimaveho nenasel, tak
jsem rebootoval zpet do debianu. A jake bylo moje prekvapeni, kdyz mi
vytuhl boot X-Windows... Par hodin jsem s tim laboroval a nakonec jsem
musel vyradit komercni ovladac od nvidie, jinak bych v debianu uz X11
nevidel.

Skoro mi to prislo, jako by X-Windows 4.2.1 od RH8 preprogramovaly moji
GeForce2 tak, ze uz pak drivery primo od vyrobce karty nemely sanci
(BTW, i W98 se restartovaly uprostred sveho bootu).

No, neni to uplna stinna stranka, ale jako zajimavost to jde, ne?

Petr