Red Hat 8.0 - prvni dojmy

Borek Lupomesky borekl na volny.cz
Pondělí Říjen 7 23:50:10 CEST 2002

On Mon, 2002-10-07 at 08:57, Petr Stehlik wrote:

> ja jsem si dal RH8 na svoji debianovskou masinu (jen na vyzkouseni) a
> kdyz jsem krome xmms padajiciho na sigsegv nic zajimaveho nenasel, tak
> jsem rebootoval zpet do debianu. A jake bylo moje prekvapeni, kdyz mi
> vytuhl boot X-Windows... Par hodin jsem s tim laboroval a nakonec jsem
> musel vyradit komercni ovladac od nvidie, jinak bych v debianu uz X11
> nevidel.
>
> Skoro mi to prislo, jako by X-Windows 4.2.1 od RH8 preprogramovaly moji
> GeForce2 tak, ze uz pak drivery primo od vyrobce karty nemely sanci
> (BTW, i W98 se restartovaly uprostred sveho bootu).

> [...]

   Tomu snad sám nevěříš. Ja mam RH 8.0 a GeForce2 mi funguje dal a bez
potíží (pod Win2K). Ovladač od nVidie jsem se zatím neodvážil
instalovat, takže se používá ten z X-Window.

   Borek

BOREK LUPOMESKY                Usti nad Labem, Czech Republic, Europe
WWW: http://www.volny.cz/borekl/                  PGP keyid: B6A06AEB
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========