Microcom DeskPorte Internal/L vs. RedHat 8.0

Martin Bodlak bodlak na email.cz
Pondělí Říjen 7 09:29:53 CEST 2002

Hello!

Prave jsem doinstaloval Psyche, a BTW je to spravne jmeno, ta instalace, to je psycho, a to co prijde po ni... no uvazuju o prechodu na Debian...

Ale proto nepisu. Maje interni modem vyse uvedene znacky, chtel jsem jej prelozit jako i na stare (?) RedHat 7.3 Vallhale. Jenze to neslo! Ono je to je asi delane pro gcc 2.96 (aspon to jsem pochopil z tech roztomilych hlasek) a na mem stroji se to vubec nerozjelo, chyby hlasil napr. po prekladu a instalaci i depmod -a.

Abych to doplnil, mam ovladace z http://www.heby.de/ltmodem, posledni verzi.
Zkusil jsem si jeste nahrat oficialni ovladace z Microcom.cz, ale jestli to zabralo uvidim az dneska.

Mate nekdo nejakou ideu, jestli budu moci zprovoznit ty LTModem ovladace z te nemecke adresy? Mam s nimi je dobre zkusenosti a taky mam pocit, ze ty "oficialni" z microcom.cz mi na Vallhale nejely...

Diky za kazdy napad, jsem ted doma bez netu... :-(
MB

Nová vůně HUGO BOSS a další světové kosmetické značky v největší české internetové parfumerii.
http://www.email.cz/fann