Microcom DeskPorte Internal/L vs. RedHat 8.0

hwsoft na post.cz hwsoft na post.cz
Pondělí Říjen 7 15:12:18 CEST 2002

Martin Bodlak pise:
> Hello!
>

> Abych to doplnil, mam ovladace z http://www.heby.de/ltmodem, posledni verzi.
> Zkusil jsem si jeste nahrat oficialni ovladace z Microcom.cz, ale jestli to
> zabralo uvidim az dneska.
> Mate nekdo nejakou ideu, jestli budu moci zprovoznit ty LTModem ovladace z
> te nemecke adresy? Mam s nimi je dobre zkusenosti a taky mam pocit, ze ty
>"oficialni" z microcom.cz mi na Vallhale nejely...
>
> Diky za kazdy napad, jsem ted doma bez netu... :-(

 Nevim nakolik se lisi RH 8.0 a MDK 9.0, ale pod MDK 9.0 jsem Hebyho
 ovladace prelozil s gcc 3.2 bez problemu. Mozna kdyz posles hlasku
 co se mu nelibi, tak clovek bude moudrejsi.

    Petr Lascak

p.s. prosim o zalamovani radku !!!!