RedHat 8.0 - druhe prvni dojmy

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pondělí Říjen 7 12:29:43 CEST 2002

> Zvlastni, me "klikani baliku" na nove nainstalovanem serveru trva vetsinou
> tak max. 10 minut. Pouzivam debian a jeho cca 8000 baliku nemam sanci
> nikdy vsechny projit, proste vim, co tam chci, najdu, zaskrtnu, necham
> dselect vyresit zavislosti a je to.

Souhlas, naklikani meho typickeho serveru (web/posta nekdy ftp) trva na
mandrake celkem libovolne verze trva asi tak stejne dlouho.

> Nikdy jsem to nezkousel, ale docela by me zajimalo, co obsahuje instalace
> "server". Ja osobne bych si jako distributor netroufl hrat na kristalovou
> kouli.

Ani ja ne, ale odtusil bych, ze obsahuje vsechny servery obsazene v dane
distribuci plus minimum dalsich potrebnych baliku.

---
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.redbox.cz