RedHat 8.0 - druhe prvni dojmy

Pondělí Říjen 7 12:31:55 CEST 2002

housj0am na karlov.mff.cuni.cz píše:
> Zvlastni, me "klikani baliku" na nove nainstalovanem serveru trva vetsinou
> tak max. 10 minut. Pouzivam debian a jeho cca 8000 baliku nemam sanci
> nikdy vsechny projit, proste vim, co tam chci, najdu, zaskrtnu, necham
> dselect vyresit zavislosti a je to.
>
> Nikdy jsem to nezkousel, ale docela by me zajimalo, co obsahuje instalace
> "server". Ja osobne bych si jako distributor netroufl hrat na kristalovou
> kouli.
	To není křišťálová koule, jde o všechny balíčky, které na serverech
bývají, ve většině případů podbalíčky typu openssh-server. Jak bylo řečeno,
tyto přednastavené způsoby instalace jsou spíš pro první seznámení nebo pro
základní nastavení, které pak jde ručně změnit - oběma směry. Předpokládá
se, že každý si pak stejně revizi balíčků udělá sám.