RedHat 8.0 - druhe prvni dojmy

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pondělí Říjen 7 13:44:26 CEST 2002

On Po, 2002-10-07 at 13:11, Ivo Panacek wrote:
> ( no, pri zkouseni nove distribuce, na kterou nejste zvykly, by
> to mozna bylo uzitecne

nechci do ni pronikat. Ptam se jen proto, ze jsem na to nijak intuitivne
neprisel, coz me u produktu verze 8.0 zarazi ;-)

> a) pri instalaci

to uz se me netyka

> b) po instalaci: namontujete si prislusne cd/sit.disk/...
>    zadate rpm -hvi mc-....rpm a on to nainstaluje, nebo vam vynada
>    kvuli zavislostem, takze pridate ty zavisle veci

jenze tento smesny postup jsem zavrhl uz u verze 6.2, stare mnoho let.
Prece to uz museli nejak vyresit, kdyz vsechny ostatni distribuce uz
maji jednoduche a fungujici prikazy typu apt-get nebo urpmi (nebo yast -
to ale hadam, neznam).

Petr