linux distr. a multiboot

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pondělí Říjen 7 14:37:35 CEST 2002

> Co povazujete za "standardni"? Tohle *ponekud* nechapu ;)

Co trebas LSB?

> "Sympatickou"? Idealni tema na flame war!
> <flame>
> Jestli chcete klikaci rozhrani a jednoduchou "woknovitou" instalaci se
> spoustou obrazku a pod. IMHO nesmyslu, pak Mandrake, RH nebo SuSE. MDK
> je podle me nejwoknovitejsi.
Tohel fakt nesnese komentar :-) Byl by z toho lozeny flame.

> Jesti si chcete hrat s nastavenim, dlouhym a slozitym rozchazenim temer
> cehokoliv, ale zaroven proniknout az ke "korenum" systemu, pak (trebas)
> Slackware. Ale jestli nemate s Linuxem zadne zkusenosti, tak by Vas
> Slack mohl uspesne odradit ;)
... coz by mozna v tomto pripade mozna nebylo uplne od veci :-))))

Ja nevim, ale kdyz uz troje wokna, tak aspon troje ruzny, ne? Muj osobni
nazor je ten, ze tuhle kombinaci nerozchodite, alepson ne s rozumnym usilim.
Neverim, ze vase naroky jsou ak specialni, aby se nedal pozadovany pocet
operacnich systemu (a jejich napodobenin ;-) ) vyrazne srazit (dejme tomu na
dva)

>  > ze fdisk mi udela na mem 80gb disku jen max 10gb disk najednou (v NTFS
>  > jsem mel jeden velky 80gb prostor, tak jsem s tim problem nemel)
Otazka je jaky fdisk. Trebas nt neumi udelat vetsi disk pro instalaci nez
2G. Xp nemaji problem, 9x tusim take ne. Linux v podstate niky ani podobny
problem nemel.

> Myslim, ze 255 systemu... ;) Nevim, asi kecam...
:-) podle toho na kolik mate nervy a jak moc na sebe maji ty systemy videt.
Uprimne, nevypadate na nejakeho guru, pravdeposobnost, ze se vam podari
dostat troje okna a jeden linux na jedne disk je minimalni.
Ja bych asi zacal instalaci nt/xp, zazalohoval boot sektor, pak w9x a
nakonec linux. S nutnou rucni upravou lila by to mohlo projit. Ale to se
dostavame pouze na dvoje wokna a jedne linux. Dalsi linuxy pujdepridavat
pohodove, totez o windows bych si tvrdit netroufl.

Nemate se rad, evidentne mate sklony k sebevrazde. Upozornete sve okoli ;-)

---
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.redbox.cz