linux distr. a multiboot

housj0am na karlov.mff.cuni.cz housj0am na karlov.mff.cuni.cz
Pondělí Říjen 7 14:36:46 CEST 2002

> Jestli chcete klikaci rozhrani a jednoduchou "woknovitou" instalaci se
> spoustou obrazku a pod. IMHO nesmyslu, pak Mandrake, RH nebo SuSE. MDK
> je podle me nejwoknovitejsi. Jesti si chcete hrat s nastavenim,
> dlouhym a slozitym rozchazenim temer cehokoliv, ale zaroven proniknout
> az ke "korenum" systemu, pak (trebas)  Slackware. Ale jestli nemate s
> Linuxem zadne zkusenosti, tak by Vas Slack mohl uspesne odradit ;)

Normalne pouzivam debian a prilezitostne slackware. Kdyz jsem se dostal
minuly tyden k Mandrake, tak mi trvalo skoro pul hodiny, nez jsem v nem
nakonfiguroval sitovku tim jeho zpusobem. Samozrejme, pres ifconfig to je
hned, ale jen do pristiho rebootu.

Tim nechci rict, ze s tim intuitivnim ovladanim to neni zas tak zhave,
proste zalezi, na co je clovek zvykly. Ja osobne mam vzdycky docela strach
konfigurovat rucne RH, MDK, SuSE apod. protoze nikdy nevim, jaky chytry
skript mi ty upravy prepise, pripadne se prepisou pri instalaci nove verze
balicku.

-- Honza Houstek