linux distr. a multiboot

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Pondělí Říjen 7 14:57:53 CEST 2002

Mno, pokud tam chce jeste xp, nechal bych linux naposled, windy jsou
prasata ..
Na rozhodovani o spousteni a skryvani partitions navzajem je dobry XOSL
www.xosl.org

> Este si rejpnu: to mate na vsecky ty wokna licence???

Vy v tom vidite problem ? To neni slozite ...
Ja mel w98 3x, nevim, ak se to libi ms, ale vzhledem k tomu,
ze muzu pustit jen 1x zaroven (nemam wmware), tak si myslim,
Ze z rozumneho hlediska je to licencne ciste ...

> Myslim, ze 255 systemu... ;) Nevim, asi kecam...

No, HD ma takovou jednu limitaci: max. 4 fyzicke partitions ...
Normalne z biosu muzete bootovat pouze z primarni fyzicke partition
A pod hranici 8GB ..
Je tam par triku:
Lilo vyssi verze, mala boot partition linuxu,
zavadec co umi zavadet z logicke partiton

Jak uz jsem psal, co ma bootovat, sup pod 8GB ..
W2k a xp muzou byt na logicke partiton nebo vzadu na ntfs,
Pokud tam budou w98, daji si ntloader tam ...
Urcite bych zmensil ty partition pro w98
Staci tak 1-2GB, data prece muzou mit nahore v logicke partition.
Ten linux pripadne mala boot partition a zbytek v logicke part.

> To ho si budete muset rozdelit na pulky. M$-DOS umi partisny max. 2,1GB.
FAT12 coz je samozrejmost pro win311
Hlavne jak se s tim pochlapi bios a systemy s tim jinym diskem ..

Protoze jsem si nezachoval puvodni dotaz,
muze se na mne puvodni tazatel soukromne obratit
Mam jiz nejaka harakiri za sebou ..

radek.karaffa na ct.cz