RedHat 8.0 - druhe prvni dojmy

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Pondělí Říjen 7 14:57:52 CEST 2002

Protože jsem odchovanec Solarisu a znam admintool
respektive swmtool, zaujal mne program gnorpm,
slusny graficky vyber a doreseni zavislosti ..
Ovšem, z gnome balicku, pokud ho tam nemam, trochu to cele nabubri ...
Pokud teda clovek shani neco v gui ...

radek.karaffa na ct.cz