Puvodni iso image z CDcka

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Pondělí Říjen 7 16:18:40 CEST 2002

On Po, 2002-10-07 at 16:08, Zdeněk Böhm wrote:
> parametr

> Mam dneska nejaky spatny den :-(
>
> Tu utilitu jsem nasel, tohle je vysledek jejiho pouziti:

To uz je podezrele, tak nejak jsem to vzdycky pouzival.
Ja tedy to medium nemam, ale mam stazeny image a o nem
mi to rika tohle:

[ivop na roger iso]$ isoinfo -d -i Mandrake90-cd1-inst.i586.iso

[...]
Joliet with UCS level 3 found
Rock Ridge signatures version 1 found

Pricemz delka je: 728334336

coz presne sedi

Neni problem s dlouhym CD prave v teto mechanice ?

ivo