Puvodni iso image z CDcka

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Úterý Říjen 8 09:49:32 CEST 2002

Peter Ronai napsal:
>inak checksumy treba skusat na balicky, nie na iso - iso moze byt ine na
>lisovanych cd a ine dostupne na nete kedze distributori davaju do
>lisovanych extra soft

No, ja si stahl k porovnani soubor s md5checksumy z ftp://ftp.fi.muni.cz kde
jsou i ty image, ze kterych ty cedecka byly palene. S lisovanymi si ted
hlavu delat nemusim, ty jeste nejsou na svete.

Adam Pribyl napsal:
>Pro dalsi prohledejte konferenci s parametrem "iso cdrecord" nebo kouknete
>sem:
>http://bbs.cvut.cz/~covex/Linux/isoimage.html

To neni moc vesele cteni, pokud je to opravdu tak, potom je paleni CD dalsi
oblast, kde Linux dostava od Widli KO.

Ivo Panacek napsal:
> [...]
>Publisher id: Mandrakesoft
>Data preparer id:
>Application id: Installation CD 1 (x86)
>Copyright File id:
>Abstract File id:
>Bibliographic File id:
>Volume set size is: 1
>Volume set seqence number is: 1
>Logical block size is: 2048
>Volume size is: 355632
>Joliet with UCS level 3 found
>Rock Ridge signatures version 1 found
>
>Pricemz delka je: 728334336
>
>coz presne sedi
>
>Neni problem s dlouhym CD prave v teto mechanice ?

Tezko rict, nevim, jak by se to dalo zjistit. Mechanika je od Toshiby
(presny typ si nepamatuju, ale asi to nebude nutne - ruchlost 40x, takze
novejsi). Jinak 80 min cdcka jsem na ni vzdyzky bez problemu cetl. Spis me
zarazi ta velikost image. Na osmdesatiminutovych mediich je psano
80min/700MB, takze tech 728MB, co by to cdcko melo mit je uz trochu moc.
Jeste jeden postreh, pri tom cteni pomoci dd (at uz s pouzitim count, nebo
bez) sice skoncim se spoustou chybovych hlasek, ale image takto ziskany (ma
711MB) je korektni - lze primountovat pres loop. Nevim, jestli to znamena,
ze se to cdcko stahlo cele, nebo je mozne, ze poslednich 17MB tam proste
neni a pritom je image korektni.

Josef Vogeltanz napsal:

>Zkuste se podivat sem:
>http://www.elis.rug.ac.be/~ronsse/cdfs/
>Nejenze vam to umozni ziskat identicky iso image, ale cdfs filesystem se
>muze hodit i na jine veci. Nekde bych snad mel mit i cesky preklad teto
>internetove stranky.

Zkusil jsem, ztahl jsem posledni verzi - 0.5.1c. Vsechno slo korektne,
prelozilo, nainstalovalo, namountovalo se to korektne. Az v momente, kdy
jsem se snazil vlezt do adresare, kam jsem to namountoval, se hryzlo jadro.
Hlaska Unable to handle kernel NULL pointer dereference at virtual address
0000003c, pak vypis registru procesoru, na klavesnici mi na rozloucenou
blikaly Caps lock a Scroll lock ledky a poprve me Linux donutil ohnout se
pod stul a hledat, kde ma bedna tlacitko reset :-((
Zkusil jsem to podruhe, jestli to nebyl nejakej sum na drate a stalo se to
znovu.
Premyslim, ze zkusim jeste nejakou starsi verzi (treba je v tehle nejaky
bug), ale moc chut na to nemam.

S pozdravem Zdenek Bohm