RED HAT 8 + NVidia

Marián Kyral marian.kyral na tiscali.cz
Pondělí Říjen 7 18:54:28 CEST 2002

OldFrog wrote:

> Aha, tak se omlouvam... S gcc 3.0.4 to jede OK, s gcc 3.2 - nevim.

Dělal jsem teď takovou malou harakiri.
Na RH7.3 jsem si nainstaloval gcc 3.2 (ani nechtějte vědět co všechno
jsem musel překompilovat a co to byla za práce :-). Všechno fungovalo až
do chvíle, než jsem kvůli nové desce musel nainstalovat novější jádro.
Depmod mi pak hlásil, že nelze provozovat jádro s moduly přeložené pod
jiným gcc.

Nakonec jsem stáhl nové src.rpm (3123) z nvidie, překompiloval a už to
šlape jako hodinky.

Tedy nelze provozovat ovladače RH 7.3 s RH 8.0.
Zkuste překompilovat, není to tak těžké..

--
Marián Kyral
email : marian.kyral na tiscali.cz

         checking for intelligent life... not found
                           The Gimp 1.2 (configure)