ucetnictvi pod Linux

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Říjen 8 09:16:04 CEST 2002

On Tue, Oct 08, 2002 at 07:25:14AM +0200, Martin Lebeda wrote:

> To je jako na vojne :-) nejdriv splnit rozkaz a potom si muzete stezovat
> (Pokud si nekdo z pritomnych vzpomene).

 Ano. Proto je vhodne vse co jde na FU delat ve dvou kopiich a
 nechavat si jednu od FU podepsat a pak vzit domu a uschovat.
 Predavani jen souboru si neumim predstavit (nebo uz nekdo videl
 e-podpis?)

> Financni reditelstvi? (v Plzni jsou v jedne budove a na chodbe se zdravi
> "ahoj"). Soud? Dost bych divil, kdyby nebyl _zadny_ opravny prostredek. Ja jsem
> se ucil, ze se stiznosti podavaji nadrizenemu fin. reditelstvi.

 V CR uz jsou i pripady kdy FU ignoroval rozhodnuti soudu. Myslim, ze
 se tomu venovala i nektra z nasich super TV :-)

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/