ucetnictvi pod Linux

Martin Lebeda mlebeda na centrum.cz
Úterý Říjen 8 07:25:14 CEST 2002

Dne 07.10.2002 v 12:46 +0200, Jiri Chaloupka napsal(a):
> Nicmene pokud vim, cim uspokojim lidi z me prislusneho financniho uradu,
> radeji to tak udelam, nez budu riskovat, i s vedomim toho, ze proti
> rozhodnuti financniho uradu, byt by bylo v rozporu se zakonem, neni
> odvolani (sam vim o jednom pripade, kdy financni urad domeril dodatecnou
> dan na zbozi, ktere ji nepodlehalo a firma ji zaplatit proste musela.

To je jako na vojne :-) nejdriv splnit rozkaz a potom si muzete stezovat
(Pokud si nekdo z pritomnych vzpomene).

> Pravnici temkrat rekli, ze je to spatne ale ze se s tim neda nic delat,
> neb proti rozhodnuti financniho uradu neni opravny prostredek...)

Financni reditelstvi? (v Plzni jsou v jedne budove a na chodbe se zdravi
"ahoj"). Soud? Dost bych divil, kdyby nebyl _zadny_ opravny prostredek. Ja jsem
se ucil, ze se stiznosti podavaji nadrizenemu fin. reditelstvi.

--
Martin Lebeda
  ...nebruc, taky jsi se ucil...