Red Hat 8.0 - prvni dojmy

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Úterý Říjen 8 09:16:13 CEST 2002

On Po, 2002-10-07 at 23:50, Borek Lupomesky wrote:

>    Tomu snad sám nevěříš.

sedel jsem u toho a videl to. Pokud se ti nelibi myslenka, ze by se
karta diky RH 8.0/X11 4.2.1 dostala do stavu, ve kterem ji nVIDIA driver
uz nenainicializuje spravne, tak jedina dalsi moznost je, ze instalace
RH8 na /dev/hda6 nabourala nejak instalaci debianu na /dev/hda7. To je
ale jeste silenejsi predstava, ne? Navic jsem zkousel v debianu
preinstalovat ten nv driver za novy i stary a nic to nepomohlo.

Skoda, ze jsem nemel cas pocitac vypnout a za chvili zapnout - treba by
to uz nabootovalo normalne a tak bych svou teorii o prilis krutych
ovladacich nvidie v X11 4.2.1 overil ;-)

Petr