Puvodni iso image z CDcka

Josef Vogeltanz josef.vogeltanz na skoda.cz
Úterý Říjen 8 11:00:04 CEST 2002

Hmm, ja jsem to mel naposledy pouzity v SuSE 7.3 bez problemu zkompilovany a
pouzivany (zavadeno ze scriptu /etc/init/boot.local prikazem /sbin/modprobe
cdfs).
Nyni jiz pouzivam SuSE 8.0 a k tomu jsem se jeste nedostal. Musim pockat ale
az do vecera, tady v praci uraduju na win. Podivam se potom i na konkretni
verzi, kterou jsem mel pouzitou. Fungovalo to presne dle navodu popsaneho na
webu (kvuli tomu jsem se obtezoval s prekladem do CJ), ackoliv jsem to
prevazne pouzival pro pohodlne ziskavani wavu z audioCD nebo kopirovani
CD->image->CD.

Josef Vogeltanz - Technologicky rozvoj

Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420 377 736 533;  mob.:+420604118307
mailto:josef.vogeltanz na skoda.cz