par problemu s RedHat 8

Mirek Petricek mirek na petricek.cz
Úterý Říjen 8 11:18:55 CEST 2002

On Tue, Oct 08, 2002 at 11:07:54AM +0200, Jiří Václavovič wrote:

> 1) jak donutit gvim, aby psal cesky? :set encoding=utf-8 neni to prave
> orechove :(

Nastavte si správně locales a zvolte nějaký unicode font. Nepoužívejte
iso8859-2! Třeba mě dobře funguje -

-adobe-courier-medium-r-normal-*-*-140-*-*-m-*-iso10646-1

> 2) podarilo se nekomu vyresit to, ze gnome-terminal, nautilus a mozna i
> jine gnome programy odmitaji na vstupu nektere ceske znaky? jestli to
> nezvladne ani gimp (zatim jsem nezkousel) tak me nadseni z utf-8 rychle
> opadne :) treba OOo programy funguji dobre.

Jaký máte nastavený font? Jakým způsobem jste nastavil českou klávesnici?

> 3) neslo mi zapnout dma u dvd mechaniky, nakonec se mi to povedlo az
> kdyz jsem u ni zapnul scsi emulaci. v news linux.redhat jsem dneska
> nasel stejne reseni - vi nekdo proc to tak je?

options ide-cd dma=1 v /etc/modules.conf nefunguje? Je to v
release-notes.

> 5) co pouzivate pro prehraveni dvd? nove xine tvrdi, ze nehodla
> prehravat kodovane dvd (proc proboha, to dvd je moje, snad si ho mohu
> prehrat kde chci) - starsi verze funguje, ale vytaci me tim ze ve
> fullscreen rezimu nejde jednoduse pozastavit prehravani a pak zase
> spustit. stejny problem ma i ogle. mplayer sice tuhle moznost ma,
> zastrcenou v kontextovem menu, ale kdyz ji pouziju, mam hodne problemu
> se vratit zpatky do x window, mplayer uplne zamrzne. navic neumi dvd
> navigaci

mplayer mi funguje uspokojivě. Stejně tak ogle.

--
/*     Miroslav Petricek            mirek na petricek.cz
       UNIS COMPUTERS, spol. s r.o. mpetricek na uniscomp.cz