Metacity (upadek window manageru?)

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Úterý Říjen 8 12:03:05 CEST 2002

On Út, 2002-10-08 at 11:43, Karel Zak wrote:
>  Plne te chapu. Po update na GNOME2 jsem cca 30 minut venoval
>  znasilnovani sawfishe

toho bych se rad naucil znasilnovat, protoze se mi rozhodl prestat
chovat normalne a ted pri pulce windowidnich akci jen beepne (beeperem
PC), nejdou resajzovat okna a vubec to cele nejak nechodi. Je to peklo a
ja netusim, kam sahnout a co opravit - to uz je smrt jak ve windows.

Celkem jsem se tesil na Metacity (az bude jednou v Debianu GNOME2),
protoze o Metacity jsem slysel, ze je napsano jednoduse a ucelne - nema
10 spatnych moznosti pro kazdou volbu atd. Co ted pise Jenda je trosku
desive.

Vubec by mi nevadilo, kdyby existoval nejaky window manager, ktery by se
vubec nekonfiguroval (nemel zadne volby) a rovnou fungoval normalne (tj.
podobne jako treba ve windows nebo v GEMu). Sawfish ma tolik moznosti
nastaveni, ze jsem nikdy nedokazal nastavit takovou kombinaci, aby
vsechny aplikace fungovaly korektne (napr. JBuilder od Borlandu ma porad
nejake hloupe problemy s focusem a tak).

Petr