Metacity (upadek window manageru?)

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Říjen 8 12:15:47 CEST 2002

Petr Stehlik wrote:
: Celkem jsem se tesil na Metacity (az bude jednou v Debianu GNOME2),
: protoze o Metacity jsem slysel, ze je napsano jednoduse a ucelne - nema
: 10 spatnych moznosti pro kazdou volbu atd. Co ted pise Jenda je trosku
: desive.

	Metacity je asi pro bezneho uzivatele dobre. Spatne na Gnome2
je, ze vyresili dualitu workspace/viewport tim horsim zpusobem - totiz
existuji jen workspaces a ne viewporty, pro ktere sawfish ma lepsi
podporu (navic workspaces jsou oddelene, cili nemuzu mit kus okna
na jednom workspace a zbytek na druhem, atd.

	Metacity zacne byt spatne v okamziku, kdy chcete neco konfigurovat.

: vsechny aplikace fungovaly korektne (napr. JBuilder od Borlandu ma porad
: nejake hloupe problemy s focusem a tak).

	Jo, ja jsem zase u sawfishe obcas narazel na to, ze kdyz jsem
se prepnul klavesnici do jineho viewportu, tak okno pod kurzorem
nedostalo automaticky focus. Ale na tohle jsem si zvykl. Metacity je fakt
utrpeni, pokud nejste 100% zvykli na windowsove ovladani.

-Y.

|-- If you start doing things because you hate others and want to screw  --|
|-- them over the end result is bad.   --Linus Torvalds to the BBC News  --|