Metacity (upadek window manageru?)

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Říjen 8 12:11:58 CEST 2002

Karel Zak wrote:
: On Tue, Oct 08, 2002 at 11:23:06AM +0200, Jan Kasprzak wrote:
: > 	Zdravim,
: >
: > 	narazil jsem na problem s Metacity (to je v GNOME 2.0 implicitni
: > window manager). Nevite nekdo, jak v Metacity nakonfigurovat ruzne akce
: > na tlacitka na horni liste okna (anebo na jine casti dekorace okna)?
: > Konkretne bych nekam potreboval dostat maximize-vertical pro terminaly,
: > a nejaky zpusob jak posunout okno dolu (smerem "do obrazovky", nikoliv
: > smerem "k panelu") pod ostatni okna.
: >
: > 	Asi zahodim GNOME a prejdu na neco rozumnejsiho. Zkouseli
: > jste nekdo Xfce?
:
:  Plne te chapu. Po update na GNOME2 jsem cca 30 minut venoval
:  znasilnovani sawfishe, abych posleze zjistil, ze je dead tak jsem

	Tohle je taky divne. V RH8.0 je sawfish-2.0-4.i386.rpm,
pricemz rpm -qi mi rekne "URL: http://sawmill.sourceforge.net/",
kde je jen 0.9 a mozna 1.x. Rozhodne se mi nepodarilo dohledat,
kde rostou zdrojaky sawfishe 2.0 (krome src.rpm, samozrejme).

	Prijde mi divne pouzivat galeon, gnome-terminal, gimp a gabber
a pouzivat pritom KDE panel a window panager (uz kvuli dvojim knihovnam
v pameti). Radsi investuju trochu casu do prozkoumani xfce.

-Y.

|-- If you start doing things because you hate others and want to screw  --|
|-- them over the end result is bad.   --Linus Torvalds to the BBC News  --|