Metacity (upadek window manageru?)

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Říjen 9 17:06:13 CEST 2002

Martin `MJ' Mares wrote:
: Ahoj!
:
: > a sawfish nema prikazy typu move-workspace-{up,down,left,right}
: > a totez pro presun okna na jiny workspace.
:
: move-workspace-{up,down} nema, protoze ma workspacy usporadane linearne,
: ale pokud neumi ostatni veci, tak to velice dovedne skryva, protoze je
: uz delsi dobu pouzivam ;-)
:
: Melo by stacit namapovat si na klavesy funkce
:
: 	'Next workspace'
: 	'Previous workspace'
: 	'Send to next workspace'
: 	'Send to prev workspace'
: pripadne 'Send to workspace N'
:
: Nebo jsem spatne pochopil, co jsi mel na mysli.
:
	Ja jsem mel na mysli prave to 2-rozmerne usporadani workspaces.
Next a Previous jsem tam taky nasel, ale to prave neni ono - ja jsem
zvykly o workspacech/wiewportech premyslet 2-rozmerne, ne linearne.

: > Ale nastesti sawfish lze aspon programovat, takze si to tam casem
: > dodelam.
:
: Prave to se mi na sawfishi tak libi.

	Jo.

-Y.

|-- If you start doing things because you hate others and want to screw  --|
|-- them over the end result is bad.   --Linus Torvalds to the BBC News  --|