Metacity (upadek window manageru?)

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Úterý Říjen 8 13:33:00 CEST 2002

On Tue, Oct 08, 2002 at 12:15:47PM +0200, Jan Kasprzak wrote:
> Petr Stehlik wrote:
> : Celkem jsem se tesil na Metacity (az bude jednou v Debianu GNOME2),
> : protoze o Metacity jsem slysel, ze je napsano jednoduse a ucelne - nema
> : 10 spatnych moznosti pro kazdou volbu atd. Co ted pise Jenda je trosku
> : desive.
>
> 	Metacity je asi pro bezneho uzivatele dobre. Spatne na Gnome2
> je, ze vyresili dualitu workspace/viewport tim horsim zpusobem - totiz
> existuji jen workspaces a ne viewporty, pro ktere sawfish ma lepsi
> podporu (navic workspaces jsou oddelene, cili nemuzu mit kus okna
> [...]

Metacity se konfiguruje pres gconf registry. Existuje na to konfiguracni
nastroj (tusim 'metacity-setup', viz www.gnome.org -> databaze programu),
ktery je ale vyvijen nezavisle na metacity.

Pripadne muzete volby editovat primo pomoci gconf-editoru...

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/