MDK 9.0 - menu, KDE fonty

Martin Spirk Martin.Spirk_ na _pvt.cz
Úterý Říjen 8 13:47:40 CEST 2002

Zdravim,

ac jsem zatim stale uzivatelem obstarozniho RH 6.2+KDE 2.x preci jen se obcas
poohlizim po necem jinem. Vyzkousel jsem MDK 9.0 a nelibi se mi jak vypada
"Start" menu. V SuSE jsem videl, ze lze prepnout jejich menu na defaultni KDE
usporadani, nevite jestli tato moznost neni nekde schovana i v MDK?

Potom mam jeste jeden problem, uz jsem to sem kdysi posilal.
Jde o KDE 3.x a vyber fontu. Problem je v tom, ze KDE 3.x aplikace nabizi ve
vyberu spoustu fontu, ale fakticky nektere z nich neumi pouzit.
Napr. v konsoli chci mit font courier. Nabizi se mi fonty
Courier [Adobe]
Courier [Bitstream]
Courier [Biznet]
Ale at vyberu jakykoli z nich, vzdy se pouzije ten od Adobe. Ten se mi ale
zrovna nelibi, mc je v nem celkem nepouzitelny. Pokud jsem ten Adobe font
odstranil tak se pouzil jiny courier a mc vypada sqele.
Kdyz jsem to sem posilal naposledy tak jsem to zkousel v RH 7.3, ted jsem se
s tim setkal v MDK, takze to vypada spis na obecny problem KDE 3.0.x. Muzete
to nekdo vyzkouset a pripadne potvrdit nebo vyvratit aby se z toho dal
sestavit bugreport (no jeste radsi bych kdyby se toho vsiml nekdo z
pritomnych KDE vyvojaru :-))

		Martin