MDK 9.0 - menu, KDE fonty

TOSOVSKY Ales tosovsky na znalecka.cz
Úterý Říjen 8 14:24:21 CEST 2002

Je to v programu pro nastavovani menu.
Prave mysitko na "K" (start) menu, upravit (nebo editovat) menu.
Ja jsem to tak udelal, ale musel jsem si potom rucne
doplnit ikony do kickeru, protoze se mi timto ztratily,
resp. zustaly tam odkazy, ale nikam nevedly.

Nastaveni se da najit i v Mandrake control centru.

--
zdravim
Tosovsky