externi diskove pole

Mošnička Roman RMosnicka na cpoj.cz
Úterý Říjen 8 18:11:02 CEST 2002

Dobry den,
pokousim se linux server pripojit k externimu diskovemu poli. Pole je nakonfigurovane, a pod win to se to dela tak, ze jakmile zainstaluji ovladac ke karte
kterou je server k poli pripojen,tak v systemu vidim dalsi disk.
Mam FCH kartu QLOGIC 2200F. Ovladace jsem si stahnul z webu od vyrobce a prelozil. Nahraji modul,muzu se podivat na stav karty -> cat /
proc/scsi/ql2200/1 ale nevim pod jakym zarizenim v /dev se ukryva disk z toho diskoveho pole.
Muzete mi prosim nekdo poradit kde v /dev bych mohl tento disk najit ? Pripadne muzete mi objasnit, proc zrovna prvni scsi disk je sda, prvni ata disk je hda
zvukovka je ? ....

Predem dekuji za radu.

S pozdravem Roman Mosnicka