Metacity (upadek window manageru?)

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Říjen 8 18:56:28 CEST 2002

Zdenek Prchal wrote:
: > 	Podarilo se mi pres gconftool nastavit horkou klavesu
: > na "lower window", nezjistil jsem jak to udelat mysi. Navic se gconf
: > tvrdosijne brani zmene default window manageru - kdyz pres gconftool-2
: > nastavim prislusny atribut kde vidim /usr/bin/metacity na
: > /usr/bin/sawfish,
: > tak po prihlaseni se jednak zase spusti metacity, a jednak se
: > ten atribut
: > zmeni zpet na metacity.
: >
: A co nastavit WINDOW_MANAGER=sawfish
: viz /usr/bin/gnome-wm

	No, ja jsem to vyresil editaci /usr/share/gnome/default.session
nebo tak nejak, kde jsem misto gnome-wm napsal natvrdo sawfish
se stejnymi parametry. Tohle zda se funguje, nicmene zase je problem
v tom, ze pager applet v novem Gnome uz neumi pracovat s viewporty,
a sawfish nema prikazy typu move-workspace-{up,down,left,right}
a totez pro presun okna na jiny workspace. Cili ted mam na vyber mezi
dvema WM, z nichz jeden neumi lower window a vertikalni maximalizaci okna
(nehlede k tomu, ze ma nefunkcni window placement a snazi se umistovat
okna pod panel, i kdyz ma jinde dost mista) a druhy WM zase neumi
rozumne presunovat mezi workspaces pomoci klavesnice. Ale nastesti
sawfish lze aspon programovat, takze si to tam casem dodelam.

-Yenya

|-- If you start doing things because you hate others and want to screw  --|
|-- them over the end result is bad.   --Linus Torvalds to the BBC News  --|