Metacity (upadek window manageru?)

Lubos Lunak l.lunak na email.cz
Úterý Říjen 8 19:14:10 CEST 2002

Jan Kasprzak wrote:

> Zdenek Prchal wrote:
> : > Podarilo se mi pres gconftool nastavit horkou klavesu
> : > na "lower window", nezjistil jsem jak to udelat mysi. Navic se gconf
> : > tvrdosijne brani zmene default window manageru - kdyz pres gconftool-2
> : > nastavim prislusny atribut kde vidim /usr/bin/metacity na
> : > /usr/bin/sawfish,
> : > tak po prihlaseni se jednak zase spusti metacity, a jednak se
> : > ten atribut
> : > zmeni zpet na metacity.
> : >
> : A co nastavit WINDOW_MANAGER=sawfish
> [...]

 Tolikrat jsem slysel, jak skvelou vyhodou GNOME oproti KDE je to, ze clovek
muze pouzit libovolny window manager, tak to pocitam mozna znamenalo i vice
nez dva, z toho jeden prakticky novy. Neslo by to treba zkusit i nejaky
dalsi WM? Minimalne by meli jit alespon FVWM a IceWM, ty dva myslim umi
NETWM spec.

--
 Lubos Lunak
 l.lunak na kde.org ; l.lunak na email.cz