Metacity (upadek window manageru?)

Jiri Brozovsky jirka na penguin.cz
Středa Říjen 9 09:00:57 CEST 2002

On Tue, 08 Oct 2002 12:38:37 +0200, Jan Kasprzak wrote:

> 	Tohle je taky divne. V RH8.0 je sawfish-2.0-4.i386.rpm,
> pricemz rpm -qi mi rekne "URL: http://sawmill.sourceforge.net/", kde je
> jen 0.9 a mozna 1.x. Rozhodne se mi nepodarilo dohledat, kde rostou
> zdrojaky sawfishe 2.0 (krome src.rpm, samozrejme).
>
> 	Prijde mi divne pouzivat galeon, gnome-terminal, gimp a gabber
> a pouzivat pritom KDE panel a window panager (uz kvuli dvojim knihovnam
> v pameti). Radsi investuju trochu casu do prozkoumani xfce.
>
> -Y.

Zda se, ze GNOME 2.0 se s FVWM 2.5 snasi docela dobre, tak proc
se trapit se Sawfishem nebo Metacity?

Schvalne jsem to ted pustil (Dropline GNOME na slackware 8.1),
prepinani desktopu na panelu funguje, jen se mi nedari
rozdychat ten "List oken" (ale ten mi stejne nefungoval ani
s Metacity). Jinak se to zda byt v pohode.

Jiri Brozovsky