IPTABLES -- skript

Mirek Petricek mirek na petricek.cz
Středa Říjen 9 10:10:09 CEST 2002

On Wed, Oct 09, 2002 at 09:22:36AM +0200, Jirka 'Eagle' Novak wrote:

> Mam skriptik, v nemz si nastavim interni a externi interface (do
> promennych), a pak sadu pravidel (a nezbytnych modprobe). Pri kazdem
> spusteni se zavola tento skript.
>
> Kdyz instaluju novy linux, veskera moje prace spociva v nastaveni
> spravnych rozhrani a povoleni ("odkomentovani") jednotlivych radku s
> pravidly.
>
> Premyslel jsem nad vhodnou formulaci otazky :-)... takze:
> Co mi muze prinest prechod od skriptu k restore / save?

Já osobně používám kombinaci obého, tzn. nastavím pravidla shellovým
skriptem, uložím je pomocí iptables-save a pak je startuji pomocí
iptables-restore (resp. pomocí SystemV skriptu iptables).

--
/*     Miroslav Petricek            mirek na petricek.cz
       UNIS COMPUTERS, spol. s r.o. mpetricek na uniscomp.cz