IPTABLES -- skript

Středa Říjen 9 11:08:47 CEST 2002

On Wed, Oct 09, 2002 at 10:10:09AM +0200, Mirek Petricek wrote:
> Já osobně používám kombinaci obého, tzn. nastavím pravidla shellovým
> skriptem, uložím je pomocí iptables-save a pak je startuji pomocí
> iptables-restore (resp. pomocí SystemV skriptu iptables).
Yo, asi na tom nieco bude, vytvarat kostru skriptom usetri cas, ale potom na
prevadzku ozaj -save/-restore.

Inac, aby som upresnil situaciu, ja skripty na iptables pouzivam casto, ale
nie na "loadnutie" konfiguracie, ale na davkove spracovanie (napr. flushntie
stovky chainov). Comu nerozumiem, je prave pouzivanie skriptu na loadnutie
konfiguracie. Vsak tu funkcnost iptables v sebe uz ma. iptables-restore je
navyse rychlejsi, lebo nemusi forkovat a ked ma konfiguracia tisice pravidiel
tak to DOST urychli boot.

> /*     Miroslav Petricek            mirek na petricek.cz
Bye,

            The dark ages were caused by the Y1K problem.