meranie NFS ..

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Středa Říjen 9 16:51:51 CEST 2002

netusite niekto, ako by slo odmerat pocet NFS transakcii v case ?

t.j mam NFS mountovany filesystem a bezia mi nad nim nejake procesy ..

chcel by som vediet v nejakom casovom intervale, kolko dat sa prenieslo,
resp. kolko blokov, ci pristupov bolo ..

objem dat si viem predstavit merat cez iptables, ale skor ma zaujima, ci
neexistuje nieco v /proc/blabla/, co by mi vedelo davat priamo cisla z
kernelu ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying