externi diskove pole

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Středa Říjen 9 19:54:42 CEST 2002

> scsi1 : QLogic QLA2200 PCI to Fibre Channel Host Adapter: bus 1 device 5 irq 3
>         Firmware version:  2.01.38, Driver version 5.38.9-fo
> scsi: unknown type 12
>   Vendor: DEC       Model: HSG80CCL          Rev: V86F
>   Type:   Unknown                            ANSI SCSI revision: 02
> scsi(1:0:0:0): Enabled tagged queuing, queue depth 16.
> resize_dma_pool: unknown device type 12
> resize_dma_pool: unknown device type 12
>
> to mi nic nerika - mozna jsem ale slepej ....

No, podle me si to staci precist. Kernel najde scsi zarizeni, ovsem nezna
jeho typ, takze vam zadny disk nevyrobi. Nevim z hlavy, co je to "type 12",
ale ocekaval bych, ze diskove pole se bude tvarit jako disk. Pokud je tomu
tak, tak to zmamena asi tolik, ze mate sice driver k tomu poli, ale nemate
v kernelu zakompilovany driver pro scsi disk :-))

-- Honza Houstek