ceske titulky v mplayeru

Marián Kyral marian.kyral na tiscali.cz
Úterý Říjen 8 20:03:42 CEST 2002

Jan Houstek wrote:

> Mplayer lze zkompilovat se dvema ruznymi a navzajem se vylucujicimi
> podporami titulku.

Díky za upozornění, mám sice nejnovější verzi z cvs, ale vždy jen
spustím skript, který mi mplayer zkompiluje a nainstaluje.

Zřejmě je největší čas podívat se na nové instalační volby :-))

--
Marián Kyral
email : marian.kyral na tiscali.cz

         checking for intelligent life... not found
                           The Gimp 1.2 (configure)