odstaveni serveru od site - iptables (?)

Vaclav Dvorsky hufhendr na sendmail.cz
Středa Říjen 9 21:27:40 CEST 2002

Dobry den,
mam v siti (LAN) UNIX server s databankou a pomerne casto instaluji nove
aplikace. Behem toho je nekdy potreba zajistit, aby nikdo nepracoval. To
ovsem obvykle nejde udelat jinak, nez vytazenim ze site.

Napadlo mne, dat mezi ten server a zbytek site Linux, nastavit ho jako
bridge a mezi eth0 a eth1 dat nejaka fw pravidla - volno, kdyz je
potreba odpojit atp.
Ovsem narazil jsem a teprve nedavno se dozvedel, ze Linux neumi dve
sitove karty na stejne siti. Jde tedy neco takoveho vyresit aniz bych
precislovaval sit nebo UNIX?

--
Vaclav Dvorsky
http://hufhendr.spok.cz