OT: Elektricka revize serveru?

Vaclav Dvorsky hufhendr na sendmail.cz
Středa Říjen 9 21:08:45 CEST 2002

Michal Dobes wrote:

 > Jak jsem zjistil, tak to nedela snad nikdo. :-)

Nahodou k nam chodi take, instrukce jasne rikaji, ze mu mame vychazet
vstric, takze spolupracujeme. Kdyz u nas je, ma prioritu 1 a server se
vypina. Nikdo z uzivatelu nemuze nic namitat, probiha proste revize.

Jen mi trochu vadi, ze revize objednava odd. VT, takze ten chlap behem
tydne proleze kazdy pocitac a kdyz jsem mu jednou ukazal na starou
lednicku, tak ta ho nezajimala, protoze dela jen VT.

--
Vaclav Dvorsky
http://hufhendr.spok.cz