OT: Elektricka revize serveru?

Pavla Plevy pavel.pleva na worldonline.cz
Pátek Říjen 11 08:56:33 CEST 2002

Michal Dobes wrote:

>Jak jsem zjistil, tak to nedela snad nikdo. :-)

Vyhl 48/1982 Sb odd. 3
V?eobecné po?adavky bezpečnosti práce.
§3 Technická dokumentace pro výrobu, přepravu, montá?, údr?bu a opravy
strojů a technických zařízení jako? i technická dokumentace technologií musí
obsahovat po?adavky na zaji?tění bezpečnosti práce. Neoddělitelnou součástí
technické dokumentace musí být zásady pro vykonávání kontrol, zkou?ek a revizí.
§4
O strojích, technických zařízeních musí být předepsaná provozní technická dokumentace.
§5
Změny na strojích, technických zařízeních a v technologiích musí být zaznamenány do jejich technické dokumentace.
§6
Stroje a technická zařízení mohou být uvedeny do provozu jen odpovídají-li příslu?ným předpisům a po provedení předepsaných kontrol, zkou?ek a revizí.
§7
Stroje a technická zařízení musí být po dobu svého provozu podrobována pravidelným předepsaným kontrolám, zkou?kám, revizím, údr?bám a opravám.

Podrobnější předpisy ukládají roční kontroly, u počítačů jsou uhrát dvouleté intervaly, protože se nepřemísťují, většinou pracují s nízkým napětím a mají dvojitou izolaci. Kdysi jsem to studoval, delší období není možné.
Tato administrativa mi ztěžuje život, kdo ji nedělá, může se někdy dočkat nepříjemně vysoké pokuty.
S pozdravem Pavel