odstaveni serveru od site - iptables (?)

Vaclav Dvorsky hufhendr na sendmail.cz
Čtvrtek Říjen 10 01:16:54 CEST 2002

 > Vypni relevantne servisy.

Je to slozitejsi. Napr. uctarna potrebuje jet uzaverku, ostatni by
nemeli pracovat s nekterymi programy, na dohodu se nada spolehat. Kdyz
ja instaluji jenom cast aplikaci, jine mohou jet.

 > Kto to tvrdil?

Konkretne mohu mit eth0 10.20.1.1 a eth1 10.20.1.2 pri stejne netmasce?
Kdyz jsem to udelal, Linux mi obe adresy hodil na jednu kartu.

--
Vaclav Dvorsky
http://hufhendr.spok.cz