odstaveni serveru od site - iptables (?)

Michal Kara lemming na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 10 08:36:42 CEST 2002

> Konkretne mohu mit eth0 10.20.1.1 a eth1 10.20.1.2 pri stejne netmasce?
> Kdyz jsem to udelal, Linux mi obe adresy hodil na jednu kartu.

  Jak - hodil na jednu kartu? Myslite routovani - ze odchazely stejnou
kartou? Pokud chcete delat takovouhle vec, musite tomu trochu "upravit
skutecnost". Jestlize mate dve karty v jedne siti, bude Linux pouzivat
libovolnou z nich a to je korektni.

  Neni mi zcela jasna topologie site - jestli jdou vsichni klienti pres
jeden firewall - nebo jak byste jinak zaridil, aby sli pres ten Linuxovy -
ze byste mu dal soucasne IP UNIXu?

							Michal Kara

--
PING 111.111.111.111 (111.111.111.111): 56 data bytes
---- Waiting for outstanding packets ----