Nastaveni Qt stylu v Kylixu

Martin Spirk Martin.Spirk__ na __pvt.cz
Čtvrtek Říjen 10 13:03:24 CEST 2002

On Thu 10. October 2002 12:49, you wrote:

> Opravdu nekdo neznate odpoved na tuto otazku, dost mi to
> vadi, a nevim co s tim.

Kylix bohuzel neznam, takze jen obecne o Qt. Zkuste aplikaci spustit s
parametrem -style, napr. takto:

program -style=platinum

Jinak ja to v aplikaci resim tak, ze na zacatku C++ aplikace (po vytvoreni
QApplication) zavolam toto:

QApplication::setStyle(new QWindowsStyle);

ale nevim jestli to lze nejak napasovat do Kylixu - Delphi.

		Martin