Nastaveni Qt stylu v Kylixu

Lubos Lunak l.lunak na email.cz
Čtvrtek Říjen 10 14:41:51 CEST 2002

Martin Spirk wrote:

> [...]

 Qt ma v sobe nejakou detekci prostredi, v kterem bezi, viz.
QApplication::style() a QApplication:x11_initialize_style() (jestli na tech
obrazcich dobre vidim, tak WindowMakera take nadetekuje jako KDE). Ta by se
ale mela asi pouzit jen kdyz neni nic nastaveno pomoci qtconfig. I kdyz kdo
vi co s tim jeste Borland provadel. Mozna by chtelo zkusit pomoci strace
zjistit, jestli to nekde hleda soubor qtrc a dat tam ten z ~/.qt .

> Kylix bohuzel neznam, takze jen obecne o Qt. Zkuste aplikaci spustit s
> parametrem -style, napr. takto:
>
> program -style=platinum
>
> Jinak ja to v aplikaci resim tak, ze na zacatku C++ aplikace (po vytvoreni
> QApplication) zavolam toto:
>
> QApplication::setStyle(new QWindowsStyle);

 brrrr

--
 Lubos Lunak
 l.lunak na kde.org ; l.lunak na email.cz