VPN a oprava chyb ??

Jaroslav Cibulka jaci na econet.cz
Čtvrtek Říjen 10 14:54:14 CEST 2002

On 10 Oct 2002 at 13:26, Novikmec Jozef wrote:
> Co sa tyka chybovosti, chybovost na linke samozrejme neznizite ak na
> to nasadite nejaku VPN.

no, myslim si  ze zalezi na tom co vlastne ta VPNka dela....  navic
ja se klidne oprostim od VPN a sifrovani a jde me jen o to
transparentne opravovat chyby tak, aby klient nic nevidel (resp.
videl jen vetsi zpozdreni:))

> Mam priame skusenosti s tym ze na linke (mikrovlna, stratovost cca 7%)
> sa s TCP VPN (Altavista Tunel alebo tak nejako sa to volalo) nedalo
> pracovat, nasadili sme IPsec a problemy zmizli.

prave - ani ODBC si mirnou ztratovosti moc neporadi :))

JaCi
ECOnet - Jaroslav Cibulka
sprava a udrzba poc. siti, internet, kanc. technika...
Americka 49, 301 50 Plzen
tel:  019/7223472  0602/348191
ICO: 69263108   DIC: 138-6907292040