Eterm vs. xfstt

Ondra Válek valoun na email.cz
Čtvrtek Říjen 10 18:18:18 CEST 2002

Zdravim,
mam problem s Etermem. Co jsem zprovoznil trutype fonty pres xfstt,
prestal Eterm fungovat. Lepe receno, nabiha dost pomalu. Behem cca 15
vterin vykresli okno, vcetne vsech veci kolem (buttonbary atd.) a dalsi
dve minuty (!) mu trva, nez nahodi shell a zacne reagovat. Dokonce i na
kill -9 reaguje dost neochotne.

Nevite co mam delat? Zvykl jsem si na pruhledny terminal, a ostatni
programy (wterm, aterm) nepodporuji rozumny zpusob themes (jako Eterm -t
name),abych mohl mit okna bez titlebaru, resizebaru atd. v zavislosti na
tom, k cemu terminal pouzivam.

Jde nejak vytvorit themes v atermu/wtermu? Pripadne zprovoznit truetype
jinym fontserverem? Nechci ale prekopavat truetype, pokud mi to
nepomuze, to da rozum. V Eterm FAQ zadny takovy problem neni.

Moje konfigurace: AMD Athlon 1330, 256MB RAM, xfstt, XFree86, WindowMaker

Valoun

--
Ondrej Valek <valoun na email.cz>