Eterm vs. xfstt

Filip Hroch hroch na physics.muni.cz
Pátek Říjen 11 12:35:29 CEST 2002

Ciao

On Thu, 10 Oct 2002 17:18:18 +0100, Ondra Válek <valoun na email.cz> wrote:
> Zdravim,
> mam problem s Etermem. Co jsem zprovoznil trutype fonty pres xfstt,
> prestal Eterm fungovat. Lepe receno, nabiha dost pomalu. Behem cca 15
> vterin vykresli okno, vcetne vsech veci kolem (buttonbary atd.) a dalsi
> dve minuty (!) mu trva, nez nahodi shell a zacne reagovat. Dokonce i na
> kill -9 reaguje dost neochotne.

Nevim, v cem muze byt konkterne problem. Takze dam navod
na to jak jej hledat. Podle chovani to vypada, ze xserver
nemuze najit fonty vyzadovane Etermem a po dlouhe dobe
se proste prepne na defaultni. Zjistil bych:

1. funguje spravne xfs? je v ceste atd? ... xset q
2. jake fonty pouziva Eterm? Lze zjistt v resources, v krajnim
   pripade pak pomoci xprop
3. co se stane kdyz se spusti xterm se stejnymi fonty?

> Nevite co mam delat? Zvykl jsem si na pruhledny terminal, a ostatni
> programy (wterm, aterm) nepodporuji rozumny zpusob themes (jako Eterm -t
> name),abych mohl mit okna bez titlebaru, resizebaru atd. v zavislosti na
> tom, k cemu terminal pouzivam.

Ja presel od Etermu prave k atermu protoze se me zda Eterm moc
rozezrany a malo funkcni:-) Pouzivam aterm se zhasinanim pri
neaktivite (-fade), s libivilnou bitmapou, pruhledny. Titlebary
a spol jsou zavysle na window manegeru a to muj fvwm umoznuje taky.
Enlightment ale taky.

Jinak ja TT nepouzivam, v X je primo implementovan FreeType
engine coz je free alternativa k TT.

FH