busybox s dietlibc

OldFrog oldfrog na volny.cz
Čtvrtek Říjen 10 20:12:08 CEST 2002

>zdarilo sa vam to komusi?
>este skusam freeswan a openssl by asi tiez nezaskodil
>mohol by sa ktosi podelit o skusenosti alebo ma poslat niekam kde to
>popisane je?
>dik

Osobne jsem pouzival BusyBox-0.60.3 prelozeny s knihovnou uClibc-0.9.11,
stacilo si precist Makefile BusyBoxu a fungovalo to na prvni pokus.
Uspora mista byla ohromna.

Dale jsem s uClibc prlozil pppd, program pro vytacene spojeni pres
seriovy modem eznet, hru 0verkill a prehravac hudebnich souboru ve
formatu mod xmp a prehravac mp3 mpg321. Vsechno se to veslo na
_jednu_ disketu a mohl jsem si nadherne hrat :-)).

S pozdravem OldFrog.